160x600 ( Sol Reklam 1 ) Ukrayna Üniver
160x600 ( Sol Reklam 2 ) Seyyar Köfteci
160x300 ( Sol Reklam 3 ) SALGAM et tavuk
160x300 ( Sağ Reklam 2 ) AVB Ofis
160x300 ( Sağ Reklam 3 ) ZAFER Emlak
160x300 ( Sağ Reklam 4 ) MON media
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

Devlet bütün birimleriyle hadiseye hakimdir.2 Ocak 2017 Saat: 02:36
Profosyonel bir kişi ve devamında dışarıdan çok büyük destek alıyor.Adam yüzlerce mermi atıyor 39 tane insanı öldürüyor.Sonrasında üzerini değiştiriyor elini kolunu sallayarak olay mahalinden uzaklaşıyor.
Artık Erken Seçim Sesleri Yükselmeye Başladı !24 Aralık 2016 Saat: 22:15
Havanın suyun girdiği gibi her alanda kendini gösteren FETÖ elemanları kendini gösteriyor.Şu an itibarı ile de gizliden devam eden eylemlerine devam ediyorlar.Baylok denen o paylaşımdan aralarında bilgileri paylaşıyorlar.
Asla Türkiye'yi Diz Çöktüremeyecekler19 Aralık 2016 Saat: 01:23
Şahsım adına bu konuda kripto FETÖ militanlarının hain saldırıda aktif rol aldığı ve belli noktalarda güvenlik güçlerini kör ettiğini düşünüyorum.
Hava,Su, ve Toprak Kirlenmesi Değil Ahlak Kirlenmesi4 Aralık 2016 Saat: 17:04
Bu kanuda ilgisi saygısı olmayan çok köşe yazıları yazanlar var kendilerini kasabanın şerifi zanneden köşe yazarları ve gazete sahipleri var.
Çocuk İstismarı İnsanlık Suçudur19 Kasım 2016 Saat: 23:04
Çocuğa yapılan şiddet ve istismara karşı durmak hepimizin görevidir.
Kentimize Prestij Katacak Proje !27 Ekim 2016 Saat: 13:44
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi sosyal ve Kültürel etkinlikleri ile ileri düzeyde dikkat çekiyor. Kocaeli Haber Dünyası olarak bir önerimiz olacak, gelin Kocaeli olarak bir adım atın .
FETÖ Mağdurları Dava Açabilir16 Ekim 2016 Saat: 13:14
Fetö mensubu hakim ve savcıların aldığı kararlar tekrar görülebilmesi için emsal konu teşkil etti.
Fetocuların Yerlerine Kimler Getirilecek?15 Eylül 2016 Saat: 17:57
Artık ülkemin gerçek sahiplerinin Parti gözetmeden ülkesini seven bu ülke için canını vermekten geri adım atmayan sayısız gençlerimiz var bunları tesbit edip birer birer iş sahibi aş sahibi yapma zamanı gelmiştir.
Bu millete artık dünya hayran20 Ağustos 2016 Saat: 14:50
Ama ALLAH cc bu fırsatcılara imkan tanımamıştır.TSK ile polisi karşı karşıya getirmişlerdir. Milletimizin vergileri alınan tanklarımızı Milletimizin üzerine çevirmişlerdir.
Mesele VATAN’sa gerisi teferruattır6 Ağustos 2016 Saat: 22:33
Bakın Darbelerin Tarihine Dünya’da tam 240 adet darbe olmuş bir bakın kendi ülkesinin tankını ve tüfeğini milletine çeviren bir darbe olmuşmudur! böylesi görülmemiş halen daha aklıma geldikçe aklım duruyor.
Bu işi yapanların cezalandırılmasını istiyoruz16 Temmuz 2016 Saat: 16:49
Yapılan sadece Hükümete karşı değil, hepimize, tüm Türkiye'ye yapılmış bir darbedir!
Eğer ki Bu gemi batarsa hep birlikte batacağımız kesindir.
Kairos Planet Nedir ?1 Temmuz 2016 Saat: 18:01
Yatırdığınız teminatı sistem size 4,5 ayda iade ediyor. Sonrası ise tamamen kar.
Mübarek 11 ayın sultanı Ramazan6 Haziran 2016 Saat: 23:38
İslam ülkeleri içinde Türkiye’nin ayrı bir yeri vardır. Bizim ülkemizde her şeye rağmen ibadet diğer ülkelerden daha özgürce yapılıyor... Temizlik konusunda çok daha temiziz...
Fikri Işık’la Bir Nostalji28 Mayıs 2016 Saat: 13:02
İşte Fikri Işık böyle bir siyesetçi tüm dengeleri koruyan ve kollayan bir siyasetçi,bırakın her ili Türkiye için gerekli böyle bir siyasetçi,
Geleceğin okulları nasıl olacak?6 Mayıs 2016 Saat: 13:03
Teknolojinin de ilerlemesiyle farlılıklar olacaktır. Şu anda okullarımızın çoğunda akıllı tahtalar var. Öğrencilerimize tabletler dağıtılıyor. Bunların daha da destekleneceği bir okul olmalı dedim kendi kendime.
Bu Mektubu Mutlaka Okuyun8 Nisan 2016 Saat: 12:34
Az önce Nusaybin’de verilen 33’üncü şehidimizin otopsi işlemelerini tamamladık, kefenledik, dualarla tabutuna ve morga koyduk. Rengini, içine koyduğumuz şehidin kanı gibi şüheda kanından almış al bayrağa sardık.
Aramızda Böyle Yaşayan İnsanlamız da Var21 Mart 2016 Saat: 11:31
Seka Devlet Hastanesi Yönetimi ve Kamu hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği yöneticilerinin Buradaki Büfenin tüm yasal şartlarını yerine getiren Bülent TOPAL Beyin tekrar işletmesini alması yönünde karar vermelerini temenni ediyorum.
Bir İnsan Cebindeki Parayı Yakar mı?15 Şubat 2016 Saat: 11:31
Geri kazanılan “1.Ton geri kazanılan kağıt,yaklaşık 17 Adet 35 yılda yetişmiş Köknar,Ladin ve Çam gibi ağaçlardan elde edilen hammaddeye eşdeğer”
Kendimizle Barışık mıyız ?25 Ocak 2016 Saat: 00:11
Ben önce kendime soruyorum acaba neyi paylaşamıyoruz. Burada bir kendimizi sorgular isek tüm işlerin düzeleceğini düşünüyorum.
Kocaeli Siyasetinde Güzel İşler OLUYOR27 Aralık 2015 Saat: 00:25
Siyaset çözüm üretme sanatıdır.Hemde hızlı bir şekilde doğru kararı vermek şartı önemlidir.Son zamanlarda siyasilere bakıyorum kentimizde güzel işler yapıyorlar.
Yaman’a Gerçekten Çok İş Düşmektedir.14 Aralık 2015 Saat: 00:09
Dilovası’nın artık vekili var.Belediye başkanlığı sürecinde hiçbir şaibesi olmayan temiz bir adam Diovası Belediye başkanı gösterilmedi .Bu süreçte tek bir şikayet söz konusu olmadı.
Dürüst İnsanın Özellikleri Nelerdir ?18 Kasım 2015 Saat: 16:05
Dürüstlük en iyi dostumuz,en sadık arkadaşımızdır.Yalnız kaldığımızda,kendimizi dinlediğimizde, içimizi huzurla doldurur.Aynı zamanda başkalarının bize güvenmesine imkan tanır.
Gün Birlik ve Beraberlik Günüdür17 Ekim 2015 Saat: 16:28
İşte bu noktada, bir çok değişik mesleklerden ve farklı yetenek sahibi kimselerden teşekkül etmiş olan birlik ve dayanışma içerisindeki bir toplum büyük önem arz etmektedir.
KOTOnomi'si Şık Olmuş !1 Ekim 2015 Saat: 00:35