160x600 ( Sol Reklam 1 ) Ukrayna Üniver
160x600 ( Sol Reklam 2 ) Seyyar Köfteci
160x300 ( Sol Reklam 3 ) SALGAM et tavuk
160x300 ( Sağ Reklam 2 ) AVB Ofis
160x300 ( Sağ Reklam 3 ) ZAFER Emlak
160x300 ( Sağ Reklam 4 ) MON media
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

İhtiyaç Sahiplerine En Güzel Taraflarını Verin21 Eylül 2015 Saat: 00:37
En güzel bölgelerini ihtiyaç sahibi insanlarımıza verin. Onlara etini sıyırdığınız, yoğun yağ içeren et kalitesi düşük veya yalnızca sakatat içeren sizin tüketmek istemediğiniz kurban parçalarını vermeyin.
Önemli Sorunu Yolsuzluklar Değil, Yoksulluklardır18 Ağustos 2015 Saat: 20:14
Seçmen birbirleri ile uğraşan siyesetci istemiyor.Laf değil icraat üretmeli insanımızın derdi karın doyurmak ha Ak Parti Kazanmış ha CHP kazanmış ha MHP kazanmış kimsenin umurunda değil,
Şimdi Tatil Zamanı!26 Temmuz 2015 Saat: 17:13
Tatil ortamında çocuklarımızı boş bırakmıyalım hatta konuların tekrar ı yapılmalıdır.Tadili erkanda huzur vardır.Yapacağımız üç günlük tatil bile bizleri ciddi manada dinlendirir.
Hala Hafızam Almıyor !16 Temmuz 2015 Saat: 17:55
Bağışlanma Mevsimidir Ramazan Ayı5 Temmuz 2015 Saat: 17:56
Ramazan ayında bir gece vardır ki, o bin aydan daha hayırlıdır. Ramazanın hayrından mahrum olan, büyük bir mahrumiyete uğramış demektir.’’.
Türkiye Babasını Kaybetti27 Haziran 2015 Saat: 21:51
Türk siyasetçisi ve inşaat mühendisidir. Türkiye onu “baba” diye tanıdı. Babanın, Su Müdürü, Barajlar Kralı, Morisson Süleyman, Çoban Sülü, Şapka, Bir Bilen, Antrenör, Zenit Süleyman, Güniz Sokak gibi lakapları vardır.
Birlik ve beraberlikte kuvvet, ayrılıkta felaket vardır6 Haziran 2015 Saat: 00:07
Türkiye adım adım 07.Haziran 2015 Tarihinde gerçekleşecek genel seçimlere doğru ilerlerken, siyasi partiler ve adaylarda seçim çalışmalarını hızlandırdılar.
Peker’e Açık Davet26 Mayıs 2015 Saat: 19:17
Bizler sayın PEKER’İN Kocaeli’ne yapmış oldukları hizmetleri asla unutmadık,Öncelikle Sakarya’daki STK yönecilerini teprik ediyorum
Artık Yeniliklere Açık Olma Zamanı Geldi !19 Mayıs 2015 Saat: 09:27
Taşlar yerine oturur halkın içimde olanlar,halkın isteklerini dikkate alanlar her zaman başarılı olmuştur.Bu sefer Muhalefet Partilerinde dahi halkın isteklerine kulak verdi.
Her türlü insanla oturuyoruz !27 Nisan 2015 Saat: 00:06
.Çünkü bizden beklentisi olan etrafımızda onlarca insan var.ALLAH’ın izni ile bunların hiçbir beklentisini boşa çıkarmayacağım.
Ortalık Toz Duman9 Nisan 2015 Saat: 16:47
Siyasi partilerde milletvekili sıralaması süreci tamamlandı. Ak Parti de dört yıl il başkanlığı yapıp da listede olamamak hoş bir duygu olmamalı açıkçası şahsen Mahmut Civelek’in yerinde olmak istemem
Çanakkale Savaşı Anıları18 Mart 2015 Saat: 11:48
Anlattıklarında hep acı, kan, cefa vardı. Kolay mı kazanılmıştı bu vatan? Ölüm neydi ki? Şerbet içmek kadar kolaydı. “Biz kendi cenaze namazımızı kendimiz kıldık Çanakkale’de” derdi sık sık. Olur muydu?
Marka İsim İsmail Barış Olmak Kolay mı!6 Şubat 2015 Saat: 02:41
Bazen bazı isimler vardır o yaşadığı kentte marka haline gelmiştir.İşte o marka haline gelen isimlerden biri İsmail Barış’tır
Ak Parti’de Yeni Dönem Başlayacak!31 Ocak 2015 Saat: 02:39
Kısacası Sayın Ceyhan’ın başarılı olacağını düşünüyorum,kendisini tebrik ediyorum
Kocaeli Ak Parti İl başkanı kim olmalıdır?4 Ocak 2015 Saat: 17:50
Bu yaşadığımız kent Türkiye'nin mozaiği 81vilayetten insan bulabilirsiniz. Yaklaşık 3500 adet STK vardır.
Kocaeli Üniversitesinde Yeni Dönem Başladı2 Aralık 2014 Saat: 00:07
1 Aralık, Kocaeli açısından çok önemli bir tarihti.Artık yeni dönem başlamıştı. Kocaeli Üniversitesi’nin 8 yıl boyunca rektörlüğünü yapan Prof. Dr. Sezer Şener Komsuoğlu, görevi Prof. Dr. Sadettin Hülagü’ye devretti.
Gazeteci Ahmet Çelik Sizi Arayabilir24 Kasım 2014 Saat: 11:32
Eyvah eyvah bu kentin kaderi sana kaldı ise yandık. Senin elin asla sıkılmaz neden mi ?
Ahmet Çelik Sizi de Arayabilir!..21 Kasım 2014 Saat: 02:51
Bu Çizmeyi Taşırdı. Bir İşyerinden Fotoğraf Makinasını Çalan Hırsızları İyi Savunursun Bari Evlatlık Alda Tam İsabet Olsun. Ulan Şerefli Bari Doğruları Yaz. Ayrıca Hiç Akrabalık Durumum Yok Sadece Soyadlarımız Tesadüf Benzemekted
Yanlışa Yanlış Demek Herkezin Harcı mı!..30 Ekim 2014 Saat: 00:06
Hazreti Ömer halife ve devlet başkanı seçildikten sonra, halka hitap etmiş ve onlara demiş ki: -Bende bir eğrilik görürseniz ne yaparsınız?
Karaosmanoğlu’ndan sonra Büyükşehir Başkanı kim olacak.?9 Ekim 2014 Saat: 23:33
Belediye Başkanları arasında en genç olması unvanını elinde bulunduran Ünal Köken ISU’da Yatırımlar daire başkanı iken hiçbir şaibaye karışmadı
Vatandaşın Mektupları Adrese Ulaşmıyor!..29 Eylül 2014 Saat: 00:34
Postalar il içinde ilgili yerlere gitmiyor. Bir bakıyorsunuz çöp kutusunun içinde yakılıyor.
Kocaeli'deki Suriye'liler!..14 Eylül 2014 Saat: 12:05
Gecen hafta İstanbul’a gittim dikkatimi Suriye’li mültecilerin çokluğu dikkatimi çekti. Aynen İzmit merkezde karşılaştığımız gibi sayıları bir hayli fazla olduğunu gördüm.
İşi Ehline Bırakmak19 Ağustos 2014 Saat: 11:46
Bu cephede ülkesini ve memleketini seven yüzlerce görüştüğüm insan var. Ancak siyasi açıdan bakıldığında bir yerde eksiklik var. Sonuç ortada hep kaybetmek zorunda mısınız?
O Alanda 40 Bin Kişi Varsa Şayet Bu İş Bitmiştir.4 Ağustos 2014 Saat: 19:16
Dünkü Perşembe Pazarı alanını görmek lazımdı o havayı koklamak lazımdı. Tüm siyasi Parti İl Başkanları lütfen elinizi yüreğinize koyun doğruları telaffuz edin.
Toplam 6 Sayfadan 4. Sayfadasınız

« <123456> »
DepolamaTaşıma iletme sistemiMerdiven Tırmanma CihazıEngelli merdiven tırmanıcıUluslararası evden eve nakliyatAdaklık
Yukarı ↑