160x600 ( Sol Reklam 1 ) Ukrayna Üniver
160x600 ( Sol Reklam 2 ) Seyyar Köfteci
160x300 ( Sol Reklam 3 ) SALGAM et tavuk
160x300 ( Sağ Reklam 2 ) AVB Ofis
160x300 ( Sağ Reklam 3 ) ZAFER Emlak
160x300 ( Sağ Reklam 4 ) MON media
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

Recep Tayyip Erdoğan İlk Turda Seçilir13 Temmuz 2014 Saat: 20:30
Artık Seçilmiş iradenin karşısında devleti temsil eden bir Cumhurbaşkanlığı makamı olmayacak.Halkın iradesi ile seçilmiş bir Cumhurbaşkanı olacak.
35 İşçinin İşten Atılması15 Haziran 2014 Saat: 20:54
Kıyım olanca hızı ile devam ediyor, iş barışı sağlanmalı adamların tek suçu Şener Furuncu’yu sendika şube başkanlarını desteklemek, işverenler sendikacıları pek sevmez.
Dürüst Olmak Herkesin Harcı Değil9 Haziran 2014 Saat: 01:31
Al kalemi eline Dünyanın en dürüst insanıyım diyebilirsin. Çapsız insanlar her zaman dumanlı havayı sever. Türküm doğruyum çalışkanım deyip te en sahtekâr işleri yapan yüzlerce insan tanıyorum.
Bilanço Ağır19 Mayıs 2014 Saat: 23:51
Gerçekten bu olay hazmedilecek bir olay değil. Hafızalarımızdan kolay kolay çıkmayacak. Mutlaka bu konuda ihmali olanlar ortaya çıkarılmalıdır.
İşkur Kocaeli İl Müdürü Öztekin Kaşukçi12 Mayıs 2014 Saat: 00:45
İşkur Müdürü Öztekin Kaşukçi ve ekibini kutluyorum. Daha güzel projeler üreterek karşımıza çıkacağını düşünüyorum.
Cumhur Tayyip Erdoğan Olmalıdır.5 Mayıs 2014 Saat: 00:39
Bu sürecin başlaması ardından yine ALLAH nasip ederde Cumhurbaşkanlığı koltuğuna oturursa, Hükümet kanadını kendisine bağlayacaktır.
Esnaf Kararını Kaya mı Taşcı’dan Yana Kullanacak!1 Mayıs 2014 Saat: 22:45
İl genelinde 50 odası ve toplamda 70 bine yakın üyesi bulunan birliğin yeni başkanı 11 Mayıs'ta, çoğunluk sağlanamadığı taktirde 18 Mayıs'ta yapılacak kongre ile belirlenecek.
Göl Olmaktan Çıkıyor, Çöl Olmaya Doğru Gidiyor27 Nisan 2014 Saat: 23:24
Evet artık Sapanca Gölü tehlike sinyalleri veriyor. Ekibimle beraber Kurt Köyün tepelerini gezelim dedik aman ALLAH’ım birde neler gördük adım başı su dolum tesisi var şaşırdık kaldık.
Yürüyüş yolunu Heba etmeyelim22 Nisan 2014 Saat: 01:06
Seçim öncesi polemik konusu olmuştu. Alay konusu olmuştu oysa gazın ayağı göründüğü gibi değil, Ak Parti dediğini yapar.
Kocaeli’nin Enleri Nedir Dersiniz?16 Nisan 2014 Saat: 00:46
Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan İstanbul Belediye Başkanı iken kendilerine Sayın Başkan sizi TC Başbakanı olarak görmek istiyorum demiştim. Evet bu gün 12 yıldır TC Başbakanı olarak görev yapmaktadır.
Işık Tüm Teşkilata Hakim6 Nisan 2014 Saat: 23:49
Seçim öncesi Kocaeli Büyükşehir ve tüm ilçelerle ilgili yaptığı tahmin neredeyse tam yüzde 100 tuttu diyebiliriz.
Kocaeli 13-0 Kutlamak Gerek31 Mart 2014 Saat: 16:40
Başbakan Erdoğan 3 genel,3 yerel ve 2 referandum olmak üzere zafer kazandı diyebiliriz. Artık ülke siyaseteinde yeni sayfa açıldı.
AMAN DİKKAT!29 Mart 2014 Saat: 01:10
Sahaya iki pehlivan çıkar mutlaka galibi bir kişi olacak, kazanan tarafa baktığımızda her zaman İzmit kazansın dileklerimi paylaşıyorum.
Şükrü Karabalık Siyaset Arena'sında var17 Mart 2014 Saat: 12:42
Kartepe Belediye Başkanı Şükrü Karabalık aday gösterilmemesi bence sürpriz değil, ancak yakın tanıdığım sayın başkanın çok üstün özellikleri var.
Fatih Erbakan İzlenimlerim Mükemmel1 Mart 2014 Saat: 12:22
Programda Erbakan Vakfı Genel Başkanı Muhammet Ali Fatih Erbakan'ın tüm dikkatler üzerinde idi.
İzmit Belediye Meclisi Gizli Güçler Var20 Şubat 2014 Saat: 13:26
İşte Belediye meclisinde öyle arkadaşlar var ki, açık ve net söylüyorum. Gizli Tayyip Erdoğan’lar ve Nevzat Doğan’lar var diyebilirim.
Çok yakın tanıdığım isimsiz kahramanlar var.
Bu Gün Rotayı Batı Yakasına Çevirdim.12 Şubat 2014 Saat: 22:25
Bu gün haber Müdürüm Serhan Yabar beyle Gebze ilçemizi dolaştık. Gerçekten bu ilçemiz fazlasıyla hizmetin iyisini hak ediyor.Gebze merkez belediye binasının olduğu alan tamamen şehirleşme adına mükemmel diyebilirim.
NELER OLUYOR ? BU KANDIRA YOLUNA!28 Ocak 2014 Saat: 00:13
Bakalım istatisliklere bu Kandıra yolunda neden bu kadar çok kaza oluyor araştırma yapılmalıdır. Bu yolun mühendislik hesapların da acaba hata mı var. Bu yolun bazı kısımları adeta tam ölüm noktası diyebiliriz.
Ak Parti Belediye Başkanlarını 13 -0 Yapar mı?25 Ocak 2014 Saat: 23:03
Açıklanan Belediye Başkanları çok ilçede beklenen oldu. Öncelikle İzmit ilce Belediye Başkanlığı seçimi Nevzat Doğan’nın açıklanması tam isabet oldu. Nevzat Doğan iş konusunda tartışılmıyacağını düşünüyorum.
İnternet Haber Siteleri Disiplin Altına Alınmalı.16 Ocak 2014 Saat: 00:45
Bir Haber sitesi ne yapar, nasıl olmalıdır, bünyesinde kaç kişi barındırır v.s gibi aklımıza bir çok soru takılabilir. Aslında gün içersinde açıkcası ortalama elli haber giriyoruz.
Dolandıcılık Had Safhada6 Ocak 2014 Saat: 00:26
Dolandıcılar artık aşıkar olarak piyasaya kadar indiler.Teknoloji ilerledikce hırsızlıkta teknolojik oldu.Düşünün 2013 yılında doladırıcılar, 14 milyon TL ulaştı bu rakam ciddi bir rakam,İstanbul’da geçtiğimiz yıl sadece 815 kişi