SATILIK DÜKKAN
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

Ak Parti Belediye Başkanlarını 13 -0 Yapar mı?25 Ocak 2014 Saat: 23:03
Açıklanan Belediye Başkanları çok ilçede beklenen oldu. Öncelikle İzmit ilce Belediye Başkanlığı seçimi Nevzat Doğan’nın açıklanması tam isabet oldu. Nevzat Doğan iş konusunda tartışılmıyacağını düşünüyorum.
İnternet Haber Siteleri Disiplin Altına Alınmalı.16 Ocak 2014 Saat: 00:45
Bir Haber sitesi ne yapar, nasıl olmalıdır, bünyesinde kaç kişi barındırır v.s gibi aklımıza bir çok soru takılabilir. Aslında gün içersinde açıkcası ortalama elli haber giriyoruz.
Dolandıcılık Had Safhada6 Ocak 2014 Saat: 00:26
Dolandıcılar artık aşıkar olarak piyasaya kadar indiler.Teknoloji ilerledikce hırsızlıkta teknolojik oldu.Düşünün 2013 yılında doladırıcılar, 14 milyon TL ulaştı bu rakam ciddi bir rakam,İstanbul’da geçtiğimiz yıl sadece 815 kişi
Dalga İlimize’de Yansıyabilir19 Aralık 2013 Saat: 01:40
SEPAŞ İYİ ÇALIŞIYOR11 Aralık 2013 Saat: 11:13
Denetletmek çok güzel30 Kasım 2013 Saat: 23:46
Kocaeli Haber Dünyası’nın aktif olarak yayın hayatına başlayalı yaklaşık üç yılını tamamladı.
Güzel Çalışmalar Yapılıyor28 Kasım 2013 Saat: 00:20
Başbakan’ın özel İsteği25 Kasım 2013 Saat: 11:02
Bunun adı Sosyal Adalet mi?21 Kasım 2013 Saat: 00:00
Bu gün yaşlı bir teyzemiz ziyaretimize geldi.
Siyasette güzel görüntüler14 Kasım 2013 Saat: 23:54
İlimizin beş siyasi parti il başkanını bir arada görmek beni çok heyecanlandırdı. Neden mi?
Ak Partide Başkan Adayları Tedirgin9 Kasım 2013 Saat: 01:43
Hak Edileni Yapmak5 Kasım 2013 Saat: 00:26
Tam bu gün itibarıyla yerel seçimler yapılmasına 145 gün var. Burada 12 İlçemiz ve birde Büyükşehir Belediyesinde görev yapacak
İzmit Belediye Başkanlığı Kimin Olacak?29 Ekim 2013 Saat: 00:20
İzmit Lisesinde ki CHP’nin temayül yoklamasını yakından takip ettim.
Artık Sorumluluklarımız arttı13 Ekim 2013 Saat: 15:50
Artık kendi sitemizde yayın hayatına devam edeceğim İŞALLAH, hedefimiz asla kavga etmek değil her zaman mazlumdan yana olacağız. Yaşam sübrizlerle dolu çok şükür kendi haber sitemizde sizlerle beraber olacağız.
Toplam 6 Sayfadan 6. Sayfadasınız

« <123456
Yukarı ↑