“DERSİMLİ BİR KIZ SEVDİM”

Samet yılmaz 14.01.2020 11:35

Okunmaya değer eserler. Yazarin kalemine sağlik.

ŞEREF CİNAZ 14.01.2020 11:02

Eşim sever kitap okumayı ama ben iş yoğunluğum nedeniyle celal demirin kitaplarından sadece şiir kitabına göz gezdirdim.. Eşim okuduğunu devamlı anlatır bana.. Gerçek hayattan alınmış celal beyin kendi hayatını anlatıyor kitapları...Eşim severek okuduğunu anlatır bana...Şiir kitabından bende bazı şiir ler okudum çok beğendim..Celal demirin yüreğine ve emeğine sağlık ☺

Gülperi Durmuş 13.01.2020 23:22

Öncelikle başlarda kitap okumayı hiç sevmezdim ama daha sonra gerçek hayatın kitaplarda olduğunu kanaat getirildim ve kitap okumayı başladım daha sonra Celal Demir’in Dersimli Bir Kız Sevdim kitabını okumayı başladım harika bir kitaptı okumanızı tavsiye ederim Kitaplar en iyi dosttur bunu unutmayın

Kubilay Yalçın Durmuş 13.01.2020 23:16

Ben kitapları okumadım ama babam ve arkadaşları okudu anlattıklarına göre tamamen gerçek hayattan esinlenmiş bir eser ve en kısa zamanda da bende okuyacağım

İsmail Özbek 13.01.2020 21:28

Harika bir hikâye.. Yaşanmışlıklar, gerçek duygular Celal Demirin kaleminden herkese tavsiye ederim.

YÜCEL ÇORBACI 13.01.2020 20:39

TUNCELİ de görev yaptığım yıllarda yaynlandi ve severek okuduğum kitap. Bana TUNCELİyi daha iyi ve doğru tanıma fırsatı verdi. Herkese okumalarını tavsiye ediyorum.

Ahmet Durmuş 13.01.2020 20:24

Öncelikle yazmış olduğu eserlerle beni kitap okumaya alıştırdığı için sn Celal Demir e teşekkür ediyorum. Düşler gibisin olsun dersimli bir kız sevdim olsun mükemmel ötesi birer eser Celal Beyin içten ve sevecen yapısı ise sanatcı ruhundan geldiği ap açık eserlerinden görülüyor Tanıdığıma ziyadesiyle memnun olduğum nadir insanlardandır sevgiyle selamlarım

A.Topcuoglu 13.01.2020 20:09

Memuriyetin tozlu rafları arasında edebi bir kalemin Kendini bulması mucize değilde nedir ki? Değerli hocamın yolu her daim açık olsun

A.karavardar 13.01.2020 18:55

Marifet iltifata tabidir. Herkes şair, yazar olamaz. Sanat ayrı bir beceri ve takdir edilmesi gereken bir kabiliyettir. Tebrik eder, başarılar dilerim.

Metin Aydın 13.01.2020 18:50

Gerçekten çok severek okuduğum güzel bulduğum bir kitap