izmit kadin sagligi dogum merkezi
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

Fetö İle Mücadele Bakanlığı Kurulmalıdır1 Mayıs 2017 Saat: 02:10
Havanın ve suyun nasıl ki girmediği nokta olmadığı gibi bu Fetönunda girmediği alan ve girmediği kamu alanı kalmadığını görüyoruz.
Avrupa halen kustahlık yapmaya devam ediyor24 Nisan 2017 Saat: 09:05
Hayır olarak kullanan yaklaşık 40-50 kişiyle karşı karşıya geldim.Konuyu duyan okuyan tamamına yakını olaya nefretle karşılıyor.Bu referandum takrar yapılsa asla hayır oyu kullanmam diye tepki koyuyorlar.
Tam 20.Yıl Sonra Devlet Başkanı Oldu17 Nisan 2017 Saat: 12:43
Yanılmamışım bu gün tam bu sözün üzerinden 20 sene geçmiş gün geldi geçti ve Bu gün Sayın Cumhurbaşkanımız Devlet başkanı olarak görevinin başındadır.
İşte O 18. Madde Mutlaka Bir Kez Okunmalıdır6 Mart 2017 Saat: 00:42
Referandumda oy verecek her vatandaşımızın bilmesi gereken işte o 18. Madde okurlarımızın mutlaka bir kez okuması gerekiyor.En azından nereye ve neye oy vereceğini bilmelidir.
HAYIR MI EVET Mİ ?11 Şubat 2017 Saat: 23:23
Savaşlar cebhede kazanılmaz uzun soluklu savaşlar masada kazanılır. Örf ve adetlerimizi kırarak kardeşi kardeşe kırdırarak, şöyle bir bakın etrafınıza, nerde eski dostluklar nerde eski yardımlaşmalar.
Bu Nasıl Toplum Olduk!9 Ocak 2017 Saat: 03:03
Sorununu dikkatlice dinliyoruz.Nasıl yardımcı olabiliriz düşündükten sonra destek oluyoruz.Keşke ekonomik gücümüz iyi olsa da daha da destek olabilsek.
Fetö Her Alanda Yine Var7 Ocak 2017 Saat: 17:27
Mesele Erdoğan-Millet bağını zayıflatmak hatta koparmaya çalışmaktır. Milleti terör ve ekonomi ile yıldırıp DARBE olsun kurtulalım psikolojisini yerleştirmeye çalışacaklar
Devlet bütün birimleriyle hadiseye hakimdir.2 Ocak 2017 Saat: 02:36
Profosyonel bir kişi ve devamında dışarıdan çok büyük destek alıyor.Adam yüzlerce mermi atıyor 39 tane insanı öldürüyor.Sonrasında üzerini değiştiriyor elini kolunu sallayarak olay mahalinden uzaklaşıyor.
Artık Erken Seçim Sesleri Yükselmeye Başladı !24 Aralık 2016 Saat: 22:15
Havanın suyun girdiği gibi her alanda kendini gösteren FETÖ elemanları kendini gösteriyor.Şu an itibarı ile de gizliden devam eden eylemlerine devam ediyorlar.Baylok denen o paylaşımdan aralarında bilgileri paylaşıyorlar.
Asla Türkiye'yi Diz Çöktüremeyecekler19 Aralık 2016 Saat: 01:23
Şahsım adına bu konuda kripto FETÖ militanlarının hain saldırıda aktif rol aldığı ve belli noktalarda güvenlik güçlerini kör ettiğini düşünüyorum.
Hava,Su, ve Toprak Kirlenmesi Değil Ahlak Kirlenmesi4 Aralık 2016 Saat: 17:04
Bu kanuda ilgisi saygısı olmayan çok köşe yazıları yazanlar var kendilerini kasabanın şerifi zanneden köşe yazarları ve gazete sahipleri var.
Çocuk İstismarı İnsanlık Suçudur19 Kasım 2016 Saat: 23:04
Çocuğa yapılan şiddet ve istismara karşı durmak hepimizin görevidir.
Kentimize Prestij Katacak Proje !27 Ekim 2016 Saat: 13:44
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi sosyal ve Kültürel etkinlikleri ile ileri düzeyde dikkat çekiyor. Kocaeli Haber Dünyası olarak bir önerimiz olacak, gelin Kocaeli olarak bir adım atın .
FETÖ Mağdurları Dava Açabilir16 Ekim 2016 Saat: 13:14
Fetö mensubu hakim ve savcıların aldığı kararlar tekrar görülebilmesi için emsal konu teşkil etti.
Fetocuların Yerlerine Kimler Getirilecek?15 Eylül 2016 Saat: 17:57
Artık ülkemin gerçek sahiplerinin Parti gözetmeden ülkesini seven bu ülke için canını vermekten geri adım atmayan sayısız gençlerimiz var bunları tesbit edip birer birer iş sahibi aş sahibi yapma zamanı gelmiştir.
Bu millete artık dünya hayran20 Ağustos 2016 Saat: 14:50
Ama ALLAH cc bu fırsatcılara imkan tanımamıştır.TSK ile polisi karşı karşıya getirmişlerdir. Milletimizin vergileri alınan tanklarımızı Milletimizin üzerine çevirmişlerdir.
Mesele VATAN’sa gerisi teferruattır6 Ağustos 2016 Saat: 22:33
Bakın Darbelerin Tarihine Dünya’da tam 240 adet darbe olmuş bir bakın kendi ülkesinin tankını ve tüfeğini milletine çeviren bir darbe olmuşmudur! böylesi görülmemiş halen daha aklıma geldikçe aklım duruyor.
Bu işi yapanların cezalandırılmasını istiyoruz16 Temmuz 2016 Saat: 16:49
Yapılan sadece Hükümete karşı değil, hepimize, tüm Türkiye'ye yapılmış bir darbedir!
Eğer ki Bu gemi batarsa hep birlikte batacağımız kesindir.
Kairos Planet Nedir ?1 Temmuz 2016 Saat: 18:01
Yatırdığınız teminatı sistem size 4,5 ayda iade ediyor. Sonrası ise tamamen kar.
Mübarek 11 ayın sultanı Ramazan6 Haziran 2016 Saat: 23:38
İslam ülkeleri içinde Türkiye’nin ayrı bir yeri vardır. Bizim ülkemizde her şeye rağmen ibadet diğer ülkelerden daha özgürce yapılıyor... Temizlik konusunda çok daha temiziz...
Fikri Işık’la Bir Nostalji28 Mayıs 2016 Saat: 13:02
İşte Fikri Işık böyle bir siyesetçi tüm dengeleri koruyan ve kollayan bir siyasetçi,bırakın her ili Türkiye için gerekli böyle bir siyasetçi,
Geleceğin okulları nasıl olacak?6 Mayıs 2016 Saat: 13:03
Teknolojinin de ilerlemesiyle farlılıklar olacaktır. Şu anda okullarımızın çoğunda akıllı tahtalar var. Öğrencilerimize tabletler dağıtılıyor. Bunların daha da destekleneceği bir okul olmalı dedim kendi kendime.
Bu Mektubu Mutlaka Okuyun8 Nisan 2016 Saat: 12:34
Az önce Nusaybin’de verilen 33’üncü şehidimizin otopsi işlemelerini tamamladık, kefenledik, dualarla tabutuna ve morga koyduk. Rengini, içine koyduğumuz şehidin kanı gibi şüheda kanından almış al bayrağa sardık.
Toplam 6 Sayfadan 3. Sayfadasınız

« <123456> »
Yukarı ↑