izmit kadin sagligi dogum merkezi
Selçuk ÇELEBİ

Selçuk ÇELEBİ

Aramızda Böyle Yaşayan İnsanlamız da Var21 Mart 2016 Saat: 11:31
Seka Devlet Hastanesi Yönetimi ve Kamu hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği yöneticilerinin Buradaki Büfenin tüm yasal şartlarını yerine getiren Bülent TOPAL Beyin tekrar işletmesini alması yönünde karar vermelerini temenni ediyorum.
Bir İnsan Cebindeki Parayı Yakar mı?15 Şubat 2016 Saat: 11:31
Geri kazanılan “1.Ton geri kazanılan kağıt,yaklaşık 17 Adet 35 yılda yetişmiş Köknar,Ladin ve Çam gibi ağaçlardan elde edilen hammaddeye eşdeğer”
Kendimizle Barışık mıyız ?25 Ocak 2016 Saat: 00:11
Ben önce kendime soruyorum acaba neyi paylaşamıyoruz. Burada bir kendimizi sorgular isek tüm işlerin düzeleceğini düşünüyorum.
Kocaeli Siyasetinde Güzel İşler OLUYOR27 Aralık 2015 Saat: 00:25
Siyaset çözüm üretme sanatıdır.Hemde hızlı bir şekilde doğru kararı vermek şartı önemlidir.Son zamanlarda siyasilere bakıyorum kentimizde güzel işler yapıyorlar.
Yaman’a Gerçekten Çok İş Düşmektedir.14 Aralık 2015 Saat: 00:09
Dilovası’nın artık vekili var.Belediye başkanlığı sürecinde hiçbir şaibesi olmayan temiz bir adam Diovası Belediye başkanı gösterilmedi .Bu süreçte tek bir şikayet söz konusu olmadı.
Dürüst İnsanın Özellikleri Nelerdir ?18 Kasım 2015 Saat: 16:05
Dürüstlük en iyi dostumuz,en sadık arkadaşımızdır.Yalnız kaldığımızda,kendimizi dinlediğimizde, içimizi huzurla doldurur.Aynı zamanda başkalarının bize güvenmesine imkan tanır.
Gün Birlik ve Beraberlik Günüdür17 Ekim 2015 Saat: 16:28
İşte bu noktada, bir çok değişik mesleklerden ve farklı yetenek sahibi kimselerden teşekkül etmiş olan birlik ve dayanışma içerisindeki bir toplum büyük önem arz etmektedir.
KOTOnomi'si Şık Olmuş !1 Ekim 2015 Saat: 00:35
KOTOnomi Kocaeli Ticaret Odasının çıkardığı her iki ayda bir çıkardığı dergiyi inceleme fırsatını yakaladım. Oldukça güzel olmuş Koto’ya yakışmış zamanla aylık olarak yayın hayatına geçeceğini düşünüyorum.
İhtiyaç Sahiplerine En Güzel Taraflarını Verin21 Eylül 2015 Saat: 00:37
En güzel bölgelerini ihtiyaç sahibi insanlarımıza verin. Onlara etini sıyırdığınız, yoğun yağ içeren et kalitesi düşük veya yalnızca sakatat içeren sizin tüketmek istemediğiniz kurban parçalarını vermeyin.
Önemli Sorunu Yolsuzluklar Değil, Yoksulluklardır18 Ağustos 2015 Saat: 20:14
Seçmen birbirleri ile uğraşan siyesetci istemiyor.Laf değil icraat üretmeli insanımızın derdi karın doyurmak ha Ak Parti Kazanmış ha CHP kazanmış ha MHP kazanmış kimsenin umurunda değil,
Şimdi Tatil Zamanı!26 Temmuz 2015 Saat: 17:13
Tatil ortamında çocuklarımızı boş bırakmıyalım hatta konuların tekrar ı yapılmalıdır.Tadili erkanda huzur vardır.Yapacağımız üç günlük tatil bile bizleri ciddi manada dinlendirir.
Hala Hafızam Almıyor !16 Temmuz 2015 Saat: 17:55
Bağışlanma Mevsimidir Ramazan Ayı5 Temmuz 2015 Saat: 17:56
Ramazan ayında bir gece vardır ki, o bin aydan daha hayırlıdır. Ramazanın hayrından mahrum olan, büyük bir mahrumiyete uğramış demektir.’’.
Türkiye Babasını Kaybetti27 Haziran 2015 Saat: 21:51
Türk siyasetçisi ve inşaat mühendisidir. Türkiye onu “baba” diye tanıdı. Babanın, Su Müdürü, Barajlar Kralı, Morisson Süleyman, Çoban Sülü, Şapka, Bir Bilen, Antrenör, Zenit Süleyman, Güniz Sokak gibi lakapları vardır.
Birlik ve beraberlikte kuvvet, ayrılıkta felaket vardır6 Haziran 2015 Saat: 00:07
Türkiye adım adım 07.Haziran 2015 Tarihinde gerçekleşecek genel seçimlere doğru ilerlerken, siyasi partiler ve adaylarda seçim çalışmalarını hızlandırdılar.
Peker’e Açık Davet26 Mayıs 2015 Saat: 19:17
Bizler sayın PEKER’İN Kocaeli’ne yapmış oldukları hizmetleri asla unutmadık,Öncelikle Sakarya’daki STK yönecilerini teprik ediyorum
Artık Yeniliklere Açık Olma Zamanı Geldi !19 Mayıs 2015 Saat: 09:27
Taşlar yerine oturur halkın içimde olanlar,halkın isteklerini dikkate alanlar her zaman başarılı olmuştur.Bu sefer Muhalefet Partilerinde dahi halkın isteklerine kulak verdi.
Her türlü insanla oturuyoruz !27 Nisan 2015 Saat: 00:06
.Çünkü bizden beklentisi olan etrafımızda onlarca insan var.ALLAH’ın izni ile bunların hiçbir beklentisini boşa çıkarmayacağım.
Ortalık Toz Duman9 Nisan 2015 Saat: 16:47
Siyasi partilerde milletvekili sıralaması süreci tamamlandı. Ak Parti de dört yıl il başkanlığı yapıp da listede olamamak hoş bir duygu olmamalı açıkçası şahsen Mahmut Civelek’in yerinde olmak istemem
Çanakkale Savaşı Anıları18 Mart 2015 Saat: 11:48
Anlattıklarında hep acı, kan, cefa vardı. Kolay mı kazanılmıştı bu vatan? Ölüm neydi ki? Şerbet içmek kadar kolaydı. “Biz kendi cenaze namazımızı kendimiz kıldık Çanakkale’de” derdi sık sık. Olur muydu?
Marka İsim İsmail Barış Olmak Kolay mı!6 Şubat 2015 Saat: 02:41
Bazen bazı isimler vardır o yaşadığı kentte marka haline gelmiştir.İşte o marka haline gelen isimlerden biri İsmail Barış’tır
Ak Parti’de Yeni Dönem Başlayacak!31 Ocak 2015 Saat: 02:39
Kısacası Sayın Ceyhan’ın başarılı olacağını düşünüyorum,kendisini tebrik ediyorum
Kocaeli Ak Parti İl başkanı kim olmalıdır?4 Ocak 2015 Saat: 17:50
Bu yaşadığımız kent Türkiye'nin mozaiği 81vilayetten insan bulabilirsiniz. Yaklaşık 3500 adet STK vardır.
Kocaeli Üniversitesinde Yeni Dönem Başladı2 Aralık 2014 Saat: 00:07
1 Aralık, Kocaeli açısından çok önemli bir tarihti.Artık yeni dönem başlamıştı. Kocaeli Üniversitesi’nin 8 yıl boyunca rektörlüğünü yapan Prof. Dr. Sezer Şener Komsuoğlu, görevi Prof. Dr. Sadettin Hülagü’ye devretti.
Toplam 6 Sayfadan 4. Sayfadasınız

« <123456> »
Yukarı ↑